Digitálna tlač, UV tlač

Veľkoplošná tlač, 3D reklama

Montáž reklamy

Súčasťou našej ponuky sú aj polepy výkladov a áut, ako aj inštalácia reklamných a navigačných tabúľ, ktoré vyrábame. Ďalej ponúkame montáž plachiet na fasády obytných domov, výlepy billboardov (len na vlastné plochy). Montáže vo výške robíme pomocou vysokozdvižnej plošiny alebo horolezeckou technikou.

OCE Arizona 250GT

UV tlačiareň Océ Arizona 250GT je ideálna pre priamu potlač širokej škály reklamnej grafiky, ako napr. tlač výstavných panelov, pútačov, informačných a navigačných tabuliek. Tlačiareň priamo potlačí všetko čo je ploché do hrúbky 48mm. Rozmer tlačovej plochy je 250x125cm. Je to tlač, ktorá vynecháva zbytočný medzičlánok, a tým je použitie samolepiacej fólie. Hotový potlačený výrobok je hneď pripravený na montáž. Veľmi dobre sa potláča sklo, drevo, plasty, kapa dosky, plexi, polykarbonát a podobne.

Okrem klasického využitia v reklame ponúka nepreberné množstvo možností aj v segmente bytovej architektúry. Dá sa potlačiť sklo (sklenené interiérové dvere, kuchynské zásteny, krájacia doska, obrazy), drevo (drevené dosky, dvere vstavaných skríň, interiérové dvere) a iné. Hranicou je len Vaša predstavivosť a fantázia. Ak máte individuálne požiadavky, tak sa s dôverou obráťte na nás a naši pracovníci na veľkoplošnú tlač Vám ochotne poradia pri výbere toho najvhodnejšieho materiálu pre Vašu zákazku.

Veľkoformátová tlač patrí medzi najuniverzálnejšie tlačové formáty čo sa týka nielen rozmerov ale aj v škále použitých materiálov. Kvalitná tlač je zabezpečená vďaka strojom, ktoré tlačia aplikácie pre interiér a exteriér. Dokončovacie práce sa robia pomocou profesionálnych finišerov, ktoré zaručia štandardnú kvalitu (zváranie plachty, kašírovanie, laminovanie).


Materiály pre veľkoplošnú tlač

Papier

Papiere môžeme rozdeliť podľa toho, či sa aplikuje v interiéri alebo exteriéri. Pre vonkajšiu reklamu sa používa papier s modrým pozadím (blueback), ktorý má vysokú kryciu schopnosť a zabraňuje „prerazeniu“ spodnej grafiky. Využíva sa najmä pri billboardoch, kde sa motívy často menia. Papier s bielym pozadím sa používa pri plagátoch, citylightoch atď. Ďalším druhom papiera je fotopapier, ktorý sa používa výlučne v interiéroch, kde je podmienkou vysoká kvalita a exkluzívny vzhľad.

Tapety

S potlačenou tapetou môžete vytvoriť jedinečné plochy. Môžete s tým zakryť celú stenu alebo len vybranú časť. Vytlačenie vlastnej fotky z dovolenky, obľúbeného hrdinu z rozprávky, vysnívaného auta a pod. je viac ako len dekorácia. Tapeta je taký interiérový prvok, ktorý je vhodný na celkovú zmenu nášho bytu, domu. Aplikuje sa priamo na stenu pomocou lepidla na tapety. K aplikácii stačí mať základnú zručnosť.

Obraz na plátne

Materiál potlačiteľného plátna na obraz je totožný so štandardne používaným plátnom. V rámci veľkoplošnej tlače sa obraz na plátne dá využiť ako reprodukcia obrazu, spomienka na pozitívnu udalosť, zachytená momentka, architektonický prvok, dekorácia.

Perforovaná fólia (one vision)

Perforovaná okenná fólia má tie isté vlastnosti, ako bežná samolepiaca fólia. Jediný rozdiel je, že perforovaná fólia je dierkovaná, čo umožňuje, aby z vnútornej strany bolo vidieť cez fóliu bez obmedzenia. Z optického hľadiska tomu ďalej napomáha aj čierna lepiaca strana fólie. Používa sa to pri dekoráciách alebo celopolepoch výkladov, sklenených fasád, na zadných bočných sklách áut. Maximálna životnosť je do dvoch rokov.

Samolepiaca fólia

Samolepiaca fólia je univerzálny materiál vhodný do interiéru aj do exteriéru zároveň od najmenších samolepiek na označenie tovarov až po veľkoplošné na návesy nákladných automobilov. Samolepiaca fólia existuje v rôznych prevedeniach ako lesklá, matná a podľa druhu ako biela, číra, farebná. Ďalšou dôležitou vlastnosťou je životnosť média. Podľa toho ich rozdeľujeme na krátkodobé, strednodobé alebo dlhodobé fólie.

  • Krátkodobé majú životnosť 1-2roky a používajú sa na krátkodobé kampane, kde je skôr dôležitá cena, ako životnosť.
  • Sú opatrené monomerickým lepidlom a sú aplikovateľné len na rovné plochy.
  • Strednodobé monomerické sú vhodné na rovné plochy s 3-4ročnou životnosťou. Najlepší pomer/cena.
  • Strednodobé polymerické fólie použiteľné už aj na dopravné prostriedky, ale len s miernymi nerovnosťami (prelisy nie).
  • Dlhodobé liate fólie aplikovateľné na prelisy dopravných prostriedkov s 5-7ročnou životnosťou.

Na celopolepy áut sa používajú špeciálne liate fólie, laminá resp. wrapovacia fólia.
Pri strednodobých a dlhodobých aplikáciách je doporučené použitie ochranného lamina, ktorá predlžuje životnosť grafiky.

Plachta (banner), mesh

V reklamnom priemysle používaný materiál vo väčšine prípadov nie je vhodný ako autoplachta na nákladné vozidlá. Ich životnosť a trvácnosť nespĺňajú nároky, ktoré musia mať autoplachty. Sú ale vhodné na výrobu maximálne veľkých reklamných plôch, čo sa zabezpečuje panelovaním pásov. Je to pružný, zrolovateľný, napínateľný, pomerne ľahký materiál s vynikajúcimi vlastnosťami pri tlači.

Aj tento materiál sa delí podľa životnosti na:

  • Laminovaný PVC banner (polomatný povrch) na krátkodobé akcie, kampane. Hlavne čínsky materiál 350-510g/m2 s veľmi dobrou cenou.
  • Liaty banner (lesklý, matný povrch) a strednodobé použitie. Európska kvalita 450-600 g/m2. Dobre sa dá šponovať a má vysokú pevnosť v ťahu.
  • Backlite banner sa používa pri svetelných reklamách.

Mesh sa používa väčšinou v stavebnom priemysle, kde sa používa, ako bezpečnostný prvok, zastáva estetickú funkciu a hlavne zabezpečuje gigantické plochy pre reklamu. Má dobrú priepustnosť vetra, hmotnosť 270-310 g/m2. Samozrejme okrem toho používame aj iné reklamné materiály. Podľa potreby vieme poradiť, zabezpečiť, vyrobiť Vašu reklamu aj na iné materiály.

Ak ste nenašli pre Vás vhodný materiál na tejto stránke, tak poprosím zavolajte alebo napíšte mail a urobíme všetko preto, aby sme Vám vyhoveli. Životnosť materiálov závisí hlavne od poveternostných podmienok (dážď, vietor, slnko, sneh) a uviedli sme ich podľa našich skúseností.